Jdi na obsah Jdi na menu

Dark Gamballe - Perpetuum Gamballe

7. 2. 2009

Dark Gamballe - Perpetuum Gamballe

Playlist alba: 1. Výprask/ 2. Astronaut/ 03. Maestro Kvér/ 4. Kámen/ 5. Psí Víno/ 6. Zlatonoš/ 7. Dobré Ovce/ 8. Oceán/ 9. Večer Pod Kometou/ 10. Pilulka/

Dva roky uplynuly od poslední desky  "Bonboniery". Digipackové balení je obyčejné, ale není zas tak zlé. Nekompromisní pěvecký výraz, tvrdé kytarové riffy, melodie a klavírní poetika se vyskytuje na tomto albu. Předchozí deska byla ve znaku tvrdých kytar  a elektronice. Atmosféra nového alba je velice rozmanitá. Pánové dost experimentovali se zvukem a přineslo to své ovoce. Celá deska je velice pěkně zabarvená a nevím proč, ale velice mě potěšila basová kytara. Možná deska zní i dost popově, což u Dark Gamballe není zas tak špatné, protože je to skupina, která se nebojí vůbec experimentovat. To v žádném případě a nebojí se kritických prohlášek o jejich pojetí hudebních odvětvých. Textově se album zajímá o lásku a její podoby. K ,,Výprasku'' byl natočen i videoklip. Celé album není o zaujmutí na první poslech. Mě deska zaujala až tak po třetím poslechu. Při prvním poslechu jsem měl hodně smíšené poctiy. Nevěděl jsem co si přesně myslet o této nahrávce. Není to můj šálek kávy, ale i přesto mi to prostě přišlo hodně zajímavé. Něco co se zas tak nevidí, tedy alespoň já jsem to mockrát neslyšel.

Mé hodnocení není špatné, ale pro mě to zas není album, které bych vynesl do nebes jak to možná udělají jiní, protože já jsem spíše posluchač jiného stylu hudby, ale musím uznat, že mě kaspela překvapila pestrostí tohoto alba.

Obrazek

Hodnocení: 70%